Instagram, kullanıcılara platformda ne kadar zaman geçirdiklerini söyleyecek - Baidu Seyhan Güler 百度一下 你就知道

Breaking

Home Top Ad

Yazıyor Son Havadis

Post Top Ad

Responsive Ads Here

16 Mayıs 2018 Çarşamba

Instagram, kullanıcılara platformda ne kadar zaman geçirdiklerini söyleyecek


Google’ın yeni zaman yönetimi araçlarından ilham alan Instagram’ın Android uygulamasında henüz yayınlanmamış ‘Usage Insights’ isimli bir aracın kodları bulundu. CEO Kevin Systrom, üzerinde çalıştıkları yeni özelliği doğruladı







Jane Manchun Wong isimli yazılımcı tarafından Instagram’ın Android uygulamasında keşfedilen yeni özellik, kullanıcıların sosyal ağda geçirdikleri süreye onlarla paylaşacak. Henüz bu özelliğin Instagram’da geçirilen toplam süreyi mi yoksa belirli zaman aralıklarındaki kullanım yoğunluğunu mu göstereceği bilinmiyor.





Usage Insights adı verilen özellik, Instagram CEO’su Kevin Systrom tarafından da doğrulandı: “Topluluğumuza Instagram’da geçirdikleri zaman hakkında daha fazla bilgi verecek araçlar geliştiriyoruz. Instagram’da geçirdikleri her anın pozitif ve isteyerek olmasını istiyoruz.”




Görünüşe göre Instagram, kullanım oranı ve reklam görüntülemelerinde düşüşü göze alıyor. Son dönemde teknoloji devleri kullanıcıların servislerini daha bilinçli ve sağlıklı şekillerde kullanmaları için harekete geçmişti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages